X
4 juni 2019

Kwaliteit en veiligheid staan bij Debru voorop. Deze twee kernpunten voeren we door in de hele organisatie. Zo vinden we het belangrijk dat het personeel...

Lees meer
4 juni 2019

Met mijn 16 jaar ben ik de jongste medewerker van Debru. Ik ben begonnen met op de zaterdagen de auto’s te wassen. Nu help ik...

Lees meer
28 mei 2019

Bij Debru hebben we een hoog ambitieniveau. Veiligheid gaat bij ons echt voor alles, daar doen we geen concessies aan. De medewerkers gaan altijd goed...

Lees meer
28 mei 2019

Vanuit onze rol van de financiële administratie denken we mee over interne processen; hoe we die efficiënter kunnen inrichten. Zoals het gebruiksgemak van de werkbonnen...

Lees meer

Werkgebied stabiliseren

Op dit hoogspanningstraject worden meer kabels aan de masten gemonteerd, waardoor de constructie verzwaard moet worden. Debru legt in dit project de bouwwegen aan.

Debru is in dit project de partner om de tijdelijke bouwwegen aan te leggen en te onderhouden (vegen en waar nodig weer recht leggen). Wij zijn de eerste die beginnen en de laatste die weggaan.

De mast wordt in delen al voorgemonteerd, zodat, als het fundament gereed is, heel snel de mast afgebouwd kan worden. Het werkplateau wordt dan ook teruggebouwd waarna er meestal nog een klein plateau en weg blijven liggen om tijdens het trekken van de draden nog bij de mast te komen.

Gezien de partijen die allemaal nodig zijn om één mast te bouwen, is het van belang om een werkgebied te maken van rijplaten of dragline schotten, want anders wordt de ondergrond volledig kapot gereden. Wij beschermen de ondergrond d.m.v. stalen rijplaten of houten dragline schotten. Het gemiddeld oppervlak voor een mast begin bij zo’n 1.200m2 en kan uitgroeien op een top van 4.500m2.

Advies aanvragen?

Uitdaging in bereikbaarheid? Vraag hier gratis een advies aan!