X
23 februari 2018

Hoogwerkermachinist bij Debru

Debru is op zoek naar nieuwe gemotiveerde hoogwerkermachinisten binnen ons team. Maar eerst… wat zoek jij eigenlijk in een baan? Het gesprek staat centraal; het...

Lees meer
10 december 2018

Werkgebied stabiliseren

Op dit hoogspanningstraject worden meer kabels aan de masten gemonteerd, waardoor de constructie verzwaard moet worden. Debru legt in dit project de bouwwegen aan. Debru...

Lees meer
29 november 2018

Aanleg bouwwegen in Noord-Duitsland

De Mecalac is volop in gebruik om de tijdelijke bouwwegen te plaatsen. We zijn aan de slag in Noord-Duitsland met het onderhoud van een hoogspanningstraject....

Lees meer
15 november 2018

Bereikbaar maken via het water

Mooi historisch decor, mooie uitdaging in bereikbaarheid! Met pontons heeft het team van Debru onlangs een werklocatie bereikbaar gemaakt voor onderhoud en schilderwerk. Vanaf het...

Lees meer

Werkgebied stabiliseren

Op dit hoogspanningstraject worden meer kabels aan de masten gemonteerd, waardoor de constructie verzwaard moet worden. Debru legt in dit project de bouwwegen aan.

Debru is in dit project de partner om de tijdelijke bouwwegen aan te leggen en te onderhouden (vegen en waar nodig weer recht leggen). Wij zijn de eerste die beginnen en de laatste die weggaan.

De mast wordt in delen al voorgemonteerd, zodat, als het fundament gereed is, heel snel de mast afgebouwd kan worden. Het werkplateau wordt dan ook teruggebouwd waarna er meestal nog een klein plateau en weg blijven liggen om tijdens het trekken van de draden nog bij de mast te komen.

Gezien de partijen die allemaal nodig zijn om één mast te bouwen, is het van belang om een werkgebied te maken van rijplaten of dragline schotten, want anders wordt de ondergrond volledig kapot gereden. Wij beschermen de ondergrond d.m.v. stalen rijplaten of houten dragline schotten. Het gemiddeld oppervlak voor een mast begin bij zo’n 1.200m2 en kan uitgroeien op een top van 4.500m2.

Advies aanvragen?

Uitdaging in bereikbaarheid? Vraag hier gratis een advies aan!