X
4 juni 2019

Kwaliteit en veiligheid staan bij Debru voorop. Deze twee kernpunten voeren we door in de hele organisatie. Zo vinden we het belangrijk dat het personeel...

Lees meer
4 juni 2019

Met mijn 16 jaar ben ik de jongste medewerker van Debru. Ik ben begonnen met op de zaterdagen de auto’s te wassen. Nu help ik...

Lees meer
28 mei 2019

Bij Debru hebben we een hoog ambitieniveau. Veiligheid gaat bij ons echt voor alles, daar doen we geen concessies aan. De medewerkers gaan altijd goed...

Lees meer
28 mei 2019

Vanuit onze rol van de financiële administratie denken we mee over interne processen; hoe we die efficiënter kunnen inrichten. Zoals het gebruiksgemak van de werkbonnen...

Lees meer

Vanuit onze rol van de financiële administratie denken we mee over interne processen; hoe we die efficiënter kunnen inrichten. Zoals het gebruiksgemak van de werkbonnen en de registratie van de uren. De machinisten registreren hun uren tegenwoordig via een App. De ingevoerde data kunnen we vervolgens gemakkelijk verwerken en dat scheelt een hoop tijd.

We zijn kritisch op de kosten voor bijvoorbeeld verzekeringen, telefonie en automatisering. Leidend hierbij is de kwaliteit en of de toepassing goed bij Debru past. Als er kosten worden bespaard is dat fijn, maar niet het belangrijkste.

Kwaliteit van de opdrachtgevers 

We besteden veel zorg aan de opmaak van de facturen. We controleren de gemaakte uren en het ingezette materiaal. Vragen over de facturen hebben we dan ook vrijwel nooit. Dat is iets dat we graag voorkomen; een klant moet geen onduidelijkheden of verrassingen ervaren. Het werk moet naar volle tevredenheid volgens de gemaakte afspraken zijn uitgevoerd.

Iedere maand wordt in het MT-overleg de managementrapportage besproken. Door de korte lijnen binnen Debru kunnen we altijd snel schakelen en acties in gang zetten.

Debru is altijd in ontwikkeling. We hebben de ambitie om constant te verbeteren. De wereld verandert en u zit er middenin. Wat zou u veranderen in uw samenwerking met Debru? Elk idee kan het begin zijn van een verbetering. Vul daarom de vragenlijst in, het kost u maximaal vijf minuten en levert winst op voor ons beiden. www.debru.nl/voorstel

Advies aanvragen?

Uitdaging in bereikbaarheid? Vraag hier gratis een advies aan!