X
4 juni 2019

Kwaliteit en veiligheid staan bij Debru voorop. Deze twee kernpunten voeren we door in de hele organisatie. Zo vinden we het belangrijk dat het personeel...

Lees meer
4 juni 2019

Met mijn 16 jaar ben ik de jongste medewerker van Debru. Ik ben begonnen met op de zaterdagen de auto’s te wassen. Nu help ik...

Lees meer
28 mei 2019

Bij Debru hebben we een hoog ambitieniveau. Veiligheid gaat bij ons echt voor alles, daar doen we geen concessies aan. De medewerkers gaan altijd goed...

Lees meer
28 mei 2019

Vanuit onze rol van de financiële administratie denken we mee over interne processen; hoe we die efficiënter kunnen inrichten. Zoals het gebruiksgemak van de werkbonnen...

Lees meer

Bij Debru stimuleren we een proactieve houding van de medewerkers. Zo zal een machinist altijd verder kijken dan zijn eigen werk. Waar mogelijk wordt de monteur van onze klant geholpen door onze machinist, wordt het materieel door hem geïnspecteerd of voert hij een schouw van de werklocatie uit.

VCA-certificering

Het gehele team van Debru is gecertificeerd om in alle gevallen veiligheid te waarborgen. Een detail dat vanzelfsprekend lijkt, maar altijd bewust wordt waargenomen door het team van Debru. Via een persoonlijke pagina op het intranet heeft elke medewerker overzicht van de status van de verschillende certificaten. Wanneer een certificaat geactualiseerd moet worden dan is de planning daarvoor tijdig in beeld.

Kennis delen

Kennis delen vinden we ook erg belangrijk. Digitale middelen maken dit mogelijk, waardoor ook de lijn tussen binnendienst en buitendienst zeer kort blijft. WhatsApp is hiervoor bijvoorbeeld heel handig om (opstel-)foto’s te delen, hulpvragen te stellen en beantwoorden. Daarnaast biedt ons intranet onze collega’s een bron van informatie met o.a. een machinistenhandboek en actuele informatie van onze veiligheidskundige.

Altijd ruimte voor verbetering

We houden in de dagelijkse praktijk altijd onze ogen en oren open om verbeteringen te kunnen doorvoeren. Sommige constateringen in het werkveld kunnen bijvoorbeeld leiden tot aanpassingen in het werkproces. Samen met de opdrachtgever zoeken we altijd naar een oplossing in het geval het bestaande materieel of onze aanpak te verbeteren valt.

Debru is altijd in ontwikkeling. We hebben de ambitie om constant te verbeteren. De wereld verandert en u zit er middenin. Wat zou u veranderen in uw samenwerking met Debru? Elk idee kan het begin zijn van een verbetering. Vul daarom de vragenlijst in, het kost u maximaal vijf minuten en levert winst op voor ons beiden. www.debru.nl/voorstel

Advies aanvragen?

Uitdaging in bereikbaarheid? Vraag hier gratis een advies aan!