X
4 juni 2019

Kwaliteit en veiligheid staan bij Debru voorop. Deze twee kernpunten voeren we door in de hele organisatie. Zo vinden we het belangrijk dat het personeel...

Lees meer
4 juni 2019

Met mijn 16 jaar ben ik de jongste medewerker van Debru. Ik ben begonnen met op de zaterdagen de auto’s te wassen. Nu help ik...

Lees meer
28 mei 2019

Bij Debru hebben we een hoog ambitieniveau. Veiligheid gaat bij ons echt voor alles, daar doen we geen concessies aan. De medewerkers gaan altijd goed...

Lees meer
28 mei 2019

Vanuit onze rol van de financiële administratie denken we mee over interne processen; hoe we die efficiënter kunnen inrichten. Zoals het gebruiksgemak van de werkbonnen...

Lees meer

Dank voor uw bijdrage aan het Debru DNA

Het DNA van Debru is altijd in ontwikkeling; de buitenwereld én onze medewerkers oefenen daar constant invloed op uit. Aan het begin van het jaar is er specifiek focus op de vraag "Hoe kunnen we de beste leverancier worden / blijven?". Daarom nodigden we onze omgeving ook dit jaar weer uit om een bijdrage te doen via Debru.nl/voorstel. Voor de relaties die hun bijdrage hebben geleverd ook via deze weg: hartelijk dank! De conclusies van afgelopen kwartaal zijn gelukkig erg positief. Het blijkt dat onze aanpak en inzet gewaardeerd worden. Het is fijn om te merken dat we positieve en opbouwende feedback krijgen van ons netwerk. In dit bericht delen we de belangrijkste uitkomsten. 

 

DNA-campagne: van buiten naar binnen

Met de DNA campagne heeft Debru kennis en verbetervoorstellen uit de markt gehaald. Elke collega binnen het team heeft hieraan zijn of haar bijdrage geleverd. Binnendienst en buitendienst hebben relaties, leveranciers, beslissers op kantoor en monteurs benaderd voor het invullen van een – voor de doelgroep specifieke - vragenlijst. De resultaten worden hier opgesomd:  

De opbrengsten 

  • Alle doelgroepen (met name monteurs en beslissers) zitten grotendeels op dezelfde lijn (overallscore: 9,0)
  • Monteurs waarderen de uitleg van de machinist op locatie (“Het is duidelijk hoe de aanpak van Debru op de werklocatie is.”) iets beter dan de beslissers
  • De score op de vraag “Als ik een vraag of probleem heb, wordt er een goede oplossing geboden” is ten opzichte van vorig jaar verbeterd (van een 8,6 in 2016 naar een 9,7 in 2017)  
  • Er moet gewerkt worden aan het uitleggen van de Debru-aanpak: die score is iets gezakt ten opzichte van vorig jaar (van een 8,3 in 2016 naar een 7,6 in 2017) 
  • Voor monteurs is er afgelopen jaar een verbetering doorgevoerd in de terugkoppeling. De stelling “Als ik iets opmerk, hoor je daar later iets van; er wordt iets met mijn feedback gedaan” werd vorig jaar met een 7,9 gewaardeerd; dit jaar is een verhoogde score van 8,6 gegeven.

De feedback 

Wanneer de waardering lager was dan een 10, kan de invuller feedback geven. Uit deze feedback zijn de volgende  conclusies te trekken:

  • Terugkoppelen van feedback verbeteren (“Dat je ook echt reactie krijgt.”)
  • Kwaliteit bewaken van inleen (“Zelf komen met tilhulp.”)
  • De Debru-aanpak beter uitleggen
  • Koeken voor de koffie meenemen

Imago & Werksfeer 

  • Groeiende en gedreven firma die openstaat voor innovatie en verbetering op hun vakgebied.
  • Een bedrijf die het het allerbeste doet op speciaal hoogwerkergebied en niet te vergelijken is met de verhuurbedrijven in Nederland.
  • Qua machinisten zeer betrouwbaar, adequaat en behulpzaam, betrouwbaar materieel, goede service
  • Topleverancier, helder in afspraken en met een meerwaarde in onze projecten!
  • Ontzorgend, innovatief, samenwerken en toekomstgericht
  • Gezellige club mensen welke hard willen werken en zorgen dat de klant altijd tevreden is en blijft.
  • We gaan samen de uitdagingen aan.
  • Zeer fijne en goed meewerkende mensen, voelt als collega's.
  • Geweldig kan met iedereen heel goed overweg.

Tot slot

We zijn erg blij met de positieve waarderingen! Het motiveert ons om onze ambitie om te zetten naar actie om nog verder te verbeteren. Daarbij houden we focus op dat wat we nóg beter kunnen doen. Dit is mogelijk dankzij de feedback die we hebben ontvangen van onze relaties. Uw bijdrage wordt zeer gewaardeerd!

Wij zullen de lat hoog houden en hebben de ambitie om de beste leverancier te worden en blijven. Wat kunnen we verbeteren om dit te bereiken? Laat het ons weten via de vragenlijst. Voor nu kijken we uit naar de tweede helft van dit jaar, waarin we de inzichten van "buiten" én "binnen" zullen implementeren in onze werkwijze. Sterker nog, daar zijn we al elke dag mee aan de slag.  

Blijft u ook uw mening geven? Zo maken we Debru en zijn omgeving elke dag beter!

Met vriendelijke groet,

Patrick de Vries
Directie Debru Hoogwerk BV

Advies aanvragen?

Uitdaging in bereikbaarheid? Vraag hier gratis een advies aan!