X
12 juli 2018

De start van topwerk

Een werkplek bereikbaar maken en daarvoor een hoogwerker inhuren. Dat klinkt simpel. De oplossing die Debru biedt is in elk geval wel eenduidig: “Debru maakt...

Lees meer
2 juli 2018

Lever met regelwerk topwerk: word planner!

Debru zoekt een planner / werkvoorbereider die met zijn of haar regelwerk onze klant voorziet van topwerk! Zet jij alles in het werk om de...

Lees meer
14 mei 2018

Veilig onderweg, veilig weer thuis

Een blik achter de schermen: de “veilig thuis”-campagne staat inmiddels al enige weken op de agenda bij het Debru-team. Niet dat veiligheid iets is om...

Lees meer
10 november 2017

Teamwork: win-win

Debru Hoogwerk heeft onlangs montagelocaties op de hoogspanningsverbinding 380kV Lelystad – Ens bereikbaar gemaakt voor opdrachtgever TenneT. Doel was het plaatsen van zogenoemde Ampacimons. Voorafgaande...

Lees meer

Binnendienst naar buiten: kennis delen & verbeteren

De opdrachtgever het WOW-gevoel geven bij elke opdracht, dat is de ambitie van Debru. Steeds blijven verbeteren is daarbij de manier om dit te bereiken. Binnen Debru werkt het team dan ook steeds samen aan het aanscherpen van onze aanpak door goed overleg en bijvoorbeeld werkplekbezoeken. In dit artikel vertellen machinist Peter en planner/werkvoorbereider Nico over zo’n werkplekbezoek. Lees mee over hun ervaringen en verbeterpunten.
 

Optimaal inzicht #kennis delen

Een van de voorwaarden van het leveren van topwerk is optimaal plannen. Om dit te bereiken is inzicht nodig van binnen naar buiten en vice versa. Hiervoor hebben we diverse methodes: werkplekbeoordelingen door onze veiligheidskundige, machinisten die meekijken met de collega’s van de binnendienst én andersom: werkplekbezoeken door onze planners/werkvoorbereiders. Machinist Peter en zijn collega's werden onlangs bezocht door planner/werkvoorbereider Nico op een project in Agathenburg. 

“Nico is bij alle aanwezige machinisten langs geweest om de sfeer en werkethiek te proeven. Een zeer goed initiatief om te kijken hoe het nu precies gaat op deze locatie. Het was dan ook een leuke ervaring om Nico van de werkzaamheden te vertellen, en te proberen samen met hem enkele kleine problemen op te lossen. Hij kon prima ervaren hoe de samenwerking met de opdrachtgever liep, en hoe gezellig de sfeer was tussen de mensen van Debru en de klant,” aldus Peter.

Nico vult aan: “Mijn bezoek in Agathenburg heb ik als zeer positief ervaren, het is altijd erg gaaf om naar een locatie te gaan kijken. Agathenburg was natuurlijk helemaal gaaf om te zien, mede omdat er vijf machinisten op deze locatie werkten. Ook heb ik de gesprekken van ‘s avonds als erg positief ervaren. Ik vind het belangrijk om te horen wat we goed doen, maar net zo interessant om te horen wat we beter kunnen doen.”
 

Voorstel voor verbetering?

Heeft u ideeën over werkplekbezoeken of het verbeteren van het inzicht van onze binnendienst? Laat het weten via www.debru.nl/voorstel

Advies aanvragen?

Uitdaging in bereikbaarheid? Vraag hier gratis een advies aan!