X
4 juni 2019

Kwaliteit en veiligheid staan bij Debru voorop. Deze twee kernpunten voeren we door in de hele organisatie. Zo vinden we het belangrijk dat het personeel...

Lees meer
4 juni 2019

Met mijn 16 jaar ben ik de jongste medewerker van Debru. Ik ben begonnen met op de zaterdagen de auto’s te wassen. Nu help ik...

Lees meer
28 mei 2019

Bij Debru hebben we een hoog ambitieniveau. Veiligheid gaat bij ons echt voor alles, daar doen we geen concessies aan. De medewerkers gaan altijd goed...

Lees meer
28 mei 2019

Vanuit onze rol van de financiële administratie denken we mee over interne processen; hoe we die efficiënter kunnen inrichten. Zoals het gebruiksgemak van de werkbonnen...

Lees meer

Kwaliteit en veiligheid staan bij Debru voorop. Deze twee kernpunten voeren we door in de hele organisatie. Zo vinden we het belangrijk dat het personeel verder kijkt dan het werk waarvoor ze zijn aangenomen. Ze zijn als het ware het visitekaartje van het bedrijf. Ze stellen zich sociaal op en problemen lossen ze op eigen initiatief perfect op. Dit alles met het doel van een tevreden klant.

De medewerkers worden ook uitgedaagd om mee te denken in het bedrijf. Zien ze ergens een obstakel of een probleem in de firma, dan  denk ik bijvoorbeeld graag met ze mee, maar ga ervan uit dat ze zelf een oplossing bedenken. We stimuleren hen hiermee om uit hun comfortzone te komen, dit leidt vaak tot mooie oplossingen.

Machinepark in topconditie

Landelijk zijn er 30 vrachtwagenhoogwerkers in bedrijf, variërend in een werkhoogte van 40 meter tot  100 meter. Debru opereert dus in een nichemarkt. Met ons materieel en onze vakmensen bedienen we opdrachtgevers  in heel Nederland en een deel van Duitsland. Doordat we een eigen werkplaats met technische dienst hebben, hebben we zelf altijd controle over de kwaliteit, inzetbaarheid van ons wagenpark en onze leverbetrouwbaarheid.

Kwaliteit door feiten

De feiten die we tijdens projecten verzamelen geven ons inzicht. Deze kennis delen we proactief met elkaar. We weten hoe we moeten presteren waardoor klanttevredenheid en kwaliteit bij Debru altijd de boventoon voert.

Kortom, we zeggen wat we doen en doen wat we zeggen!

Debru is altijd in ontwikkeling. We hebben de ambitie om constant te verbeteren. De wereld verandert en u zit er middenin. Wat zou u veranderen in uw samenwerking met Debru? Elk idee kan het begin zijn van een verbetering. Vul daarom de vragenlijst in, het kost u maximaal vijf minuten en levert winst op voor ons beiden. www.debru.nl/voorstel

Advies aanvragen?

Uitdaging in bereikbaarheid? Vraag hier gratis een advies aan!