X
4 juni 2019

Kwaliteit en veiligheid staan bij Debru voorop. Deze twee kernpunten voeren we door in de hele organisatie. Zo vinden we het belangrijk dat het personeel...

Lees meer
4 juni 2019

Met mijn 16 jaar ben ik de jongste medewerker van Debru. Ik ben begonnen met op de zaterdagen de auto’s te wassen. Nu help ik...

Lees meer
28 mei 2019

Bij Debru hebben we een hoog ambitieniveau. Veiligheid gaat bij ons echt voor alles, daar doen we geen concessies aan. De medewerkers gaan altijd goed...

Lees meer
28 mei 2019

Vanuit onze rol van de financiële administratie denken we mee over interne processen; hoe we die efficiënter kunnen inrichten. Zoals het gebruiksgemak van de werkbonnen...

Lees meer

Altijd stand-by

Een goede voorbereiding op een opdracht is het allerbelangrijkste. Bij Debru zorgen we er altijd voor dat we de situatie ter plaatse zo goed mogelijk in beeld brengen. In onze database slaan we alle informatie op over de locatie zoals tekeningen, bijzondere ondergronden en opstelfoto’s. Daarnaast zorgen we ervoor dat er zo weinig mogelijk rijtijd zit tussen de verschillende werklocaties. Dit zorgt ervoor dat we snel kunnen schakelen en het materieel efficiënt kunnen inplannen.

Grote leverbetrouwbaarheid

Doordat we de situatie ter plekke goed in beeld hebben, kunnen we goed bepalen welk materieel  het beste ingezet kan worden. Door ons uitgebreide eigen wagenpak van hoogwerkers kunnen we voor elke klus een passende oplossing bieden. Het kan voorkomen dat er een reparatie uitgevoerd moet worden aan een hoogwerker. Ook dan zorgen we ervoor dat er de klus toch gedaan kan worden zoals de klant verwacht. Als het moet wordt er ’s nachts door onze eigen technische dienst aan gewerkt om de reparatie uit te voeren. De leverbetrouwbaarheid is hierdoor altijd heel groot.

Ontzorgen van de opdrachtgever

Om de veiligheid van onze medewerkers en de omgeving te garanderen wordt altijd de Technische Risico Analyse (TRA) met de klant gecommuniceerd. Met de opdrachtgever stemmen we verder alle praktische zaken af. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld het in kaart brengen van het aantal benodigde rijplaten. Verder ontzorgen wij de opdrachtgever volledig. Waar nodig vragen we vergunningen aan bij de betreffende gemeente of bij Rijkswaterstaat en zorgen we ervoor dat er verkeersmaatregelen worden genomen. Voor de medewerkers, die op de locatie aan het werk zijn, is er 24/7 ondersteuning aanwezig voor vragen en eventuele calamiteiten.

Energie voor beter

Debru is altijd in ontwikkeling. We hebben de ambitie om constant te verbeteren. De wereld verandert en u zit er middenin. Wat zou u veranderen in uw samenwerking met Debru? Elk idee kan het begin zijn van een verbetering. Vul daarom de vragenlijst in, het kost u maximaal vijf minuten en levert winst op voor ons beiden. www.debru.nl/voorstel

Advies aanvragen?

Uitdaging in bereikbaarheid? Vraag hier gratis een advies aan!